خدمات ما

آموزش به پرسنل

پرسنل آموزش دیده باعث رشد هر کسب‌وکاری هستند و تحولات سازمانی را تسریع می‌کنند. خدمات آموزش پرسنل را از ما دریافت کنید!

به مرور زمان در هر محیط کاری نیاز به تغییرات و بهبود عملکرد کارکنان احساس خواهد شد. آموزش به کارکنان در هر محیط کاری از جمله فروشگاه، سازمان، شرکت و… نیازمند یک متد یا روشی مناسب برای آن محیط است. مدیریت هر کدام بایستی نسبت به تعداد افراد، نوع کار و بودجه مورد نظر آموزش‌هایی را برای کارکنانش در نظر بگیرد. در این جا ما به بهترین روش‌ها و مراحل آموزش کارکنان می‌پردازیم.

بهترین روش آموزش کارکنان

روش‌های آموزش کارکنان در انواع شکل و حجم‌ها وجود دارد. این تنوع آموزشی با گذشت هر سال نیز بیشتر از گذشته می‌شود. برای ایجاد یک محیط کاری سازنده و شاد، مدیریت آموزش بایستی فرصت‌های را برای رشد و تمرینات پیش‌رو فراهم کند. بهترین روش‌های آموزش کارکنان در محیط کار شامل:

  • آموزش به رهبری مربی
  • یادگیری الکترونیکی
  • آموزش شبیه‌سازی کارمندان
  • آموزش عملی
  • راهنمایی و مربی‌گری
  • سخنرانی
  • فعالیت و بحث‌های گروهی 
  • نقش آفرینی
  • فعالیت‌های خاص مدیریتی
  • مطالعه در مورد موضوعات مختلف
    آموزش به پرسنل پزشکی

    راحل آموزش کارکنان

    مرحله اول (واکنش): این مرحله واکنش کارآموزان نسبت به برنامه آموزش است. در این مرحله شما باید بفهمید که آیا این روش آموزش برای کارکنان خوشایند و معنی‌دار است یا خیر. برای ارزیابی واکنش نسبت به آموزش‌ها می‌توان از راهنماهای زیر استفاده نمود:

    • چیزهایی که دوست دارید بفهمید را شناسایی کنید.
    • با ایجاد یک فرم کیفیت واکنش‌ها را ارزیابی کنید.
    • به پیشنهادها همانند نظرات اهمیت بدهید.
    • پاسخ‌های 100% فوری را دریافت کنید.
    • پاسخ‌های صادقانه را دریافت کنید.
    • از رعایت استانداردها اطمینان حاصل کنید.
    • با پاسخ‌ها ارتباط برقرار کنید و بازخورد مناسب را انجام دهید. 

    مرحله دوم (یادگیری):  کارآموزان را بررسی کنید تا بفهمید آیا بر روی مهارت‌ها، حقایق و اصولی را که باید یاد بگیرند تسلط دارند یا خیر. برای ارزیابی یادگیری می‌توان از راهنماهای زیر استفاده نمود:

    • در صورت عملی بودن، از یک گروه کنترل استفاده کنید.
    • مهارت‌ها، دانش و یا نگرش‌ها را قبل و بعد از برنامه ارزیابی کنید.
    • برای سنجش دانش از آزمون کاغذ و مداد استفاده کنید.
    • برای سنجش مهارت‌ها از آزمون عملکرد استفاده کنید.
    • پاسخ 100% فوری دریافت کنید.
    • از نتایج ارزیابی استفاده کنید تا اقدامات مناسبی انجام دهید.

    مرحله سوم (برنامه رفتار): بپرسید که آیا رفتار کارآموزان در محیط کار به دلیل برنامه آموزشی تغییر کرده است؟ آیا کارکنان بخش انتقادات در رفتار با مشتریان عصبانی مفیدتر و خوش برخورد هستند یا خیر. برای ارزیابی رفتار کارکنان می‌توان از راهنماهای زیر استفاده نمود:

    • در صورت عملی بودن، از یک گروه کنترل استفاده کنید.
    • زمان زیادی را برای بروز رفتار و ظهور برنامه اختصاص دهید.
    • در صورت عملی بودن، قبل و بعد از برنامه را ارزیابی کنید.
    • با هر یک از موارد زیر نظرسنجی کنید و یا مصاحبه کنید: کارآموزان، ناظر فوری یا فعلی آنها، افراد زیرمجموعه آنها و افرادی که معمولاً رفتارشان را مشاهده می‌کنند.
    • نمونه‌گیری یا پاسخ  100% بدست آورید.
    • ارزیابی را در زمان‌های مناسب تکرار کنید.
    • ممکن است هزینه را در مقابل مزایا در نظر بگیرید.

    مرحله چهارم (تاثیرات کسب و کار): در این سطح، در نظر بگیرید که در مورد اهداف آموزشی که قبلاً تعیین شده بود، چه نتایج نهایی حاصل شده است؟ تعداد شکایات مشتری را از نظر کاهش کارمند در نظر بگیرید. در صورت بهبود نرخ رشد، بررسی کنید که آیا گردش مالی کاهش یافته است و غیره.

        دلایل نیاز به آموزش کارکنان

        در این فضای رقابتی امروزه هر کس باید توانایی‌ها و مهارت‌های خودش را برای رقابت با دیگران تقویت کند. بیشتر شرکت‌ها یا سازمان‌ها امروزه یا می‌خواهند کارکنان واجد شرایط جذب کنند یا کارکنان موجود را آموزش بدهند. این کار باعث می‌شود تا افراد شایسته در رقابت برای بهترین بودن از رقبای خود پیشی بگیرند. نیاز به به روز‌بودن و تطابق کارکنان با شرایط محیط کار از جمله دلایلی هستند که نیاز هر سازمان، شرکت، فروشگاه و… را به آموزش لازم می‌داند.

        با تکنیک‌های حرفه‌ای بازاریابی اینترنتی ما شما همیشه اولین و بهترین خواهید بود!

        طراحی برند و استراتژی کسب و کار

        طراحی برند و همچنین طراحی استراتژی کسب‌وکار که توسعه کسب‌وکارتان را در پی خواهد داشت!

        بیشتر بدانید!

        طراحی برند و استراتژی کسب‌وکار وضع قوانین و برنامه‌ریزی برای جزئیات برند شما است تا بتوان آن را فوق‌العاده خاص، متفاوت، به یاد ماندنی، قابل اعتماد، مورد اطمینان و در بین مشتریان مورد نظر بسیار محبوب کرد.

        شبکه‌های اجتماعی

        تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و همچنین تولید محتوای حرفه ای
        بیشتر بدانید!

        امروزه، شبکه‌ های اجتماعی در زندگی روزانه مردم نقش مهمی ایفا می‌کنند. شبکه‌ های اجتماعی در واقع سایت‌های اجتماعی هستند که کاربران برای به اشتراک‌گذاری محتوا از آنها استفاده می‌کنند. اینجا پرکاربردترین شبکه‌ های اجتماعی، مزایا و معایب استفاده از آنها و رشد کسب‌و‌کار با استفاده از شبکه‌های مجازی ارائه شده است.

        تجزیه و تحلیل مخاطبین

        آنالیز و تحلیل مخاطبین شما و بررسی رقبا برای تشخیص فرصت‌های بالقوه
        بیشتر بدانید!

        به عنوان یک برند، باید بتوانید به مخاطبین مناسب دسترسی پیدا کنید. تجزیه و تحلیل مخاطبین یکی از مراحل اصلی بازاریابی دیجیتال است که به شما نشان می‌دهد که مخاطبین شما چه کسانی هستند، چه کسانی جزئی از مخاطبین شما نیستند و چه کسانی مخاطبین مناسب برند شما هستند و می‌توانند به اثربخشی استراتژی‌هایتان کمک کنند.

        سئو

        از بین هزاران نتایج جستجو، وب سایت شما در صفحه اول خواهد بود.
        بیشتر بدانید!

        نکته مهم در زمینه ساخت وبسایت و تولید محتوا این است که هر چقدر رضایت کاربر از محتوای ارائه شده بیشتر باشد، احتمال بازگشت او به آن سایت نیز افزایش خواهد یافت. یکی از روش‌های افزایش دیده شدن در موتورهای جستجو از طریق سئو است. مفاهیم و خدمات بهینه‌سازی موتور جستجو را مورد بررسی قرار دهید.

        تبلیغات گسترده

        تبلیغات در سایت‌های پربازدید، پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرام
        بیشتر بدانید!

        تبلیغات گسترده و موثر به مشتریان احتمالی می‌رسد و آنها را از محصولات یا خدمات شما آگاه می‌کند. در حالت ایده‌آل تبلیغات باید توجه افراد را به خود جلب کرده و آنها را ترغیب کند تا از محصول شما استفاده کنند. امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند و استفاده از آنها برای جذب مخاطبان به موفقیت شما کمک فراوانی می‌کند.

        آموزش به پرسنل

        آموزش دیجیتال مارکتینگ و شیوه‌های بازاریابی مطب و پاسخگویی
        بیشتر بدانید!

        به مرور زمان در هر محیط کاری نیاز به تغییرات و بهبود عملکرد کارکنان احساس خواهد شد. آموزش به کارکنان در هر محیط کاری از جمله فروشگاه، سازمان، شرکت و … نیازمند یک متد یا روش مناسب برای آن محیط است. مدیریت هر کدام بایستی نسبت به تعداد افراد، نوع کار و بودجه مورد نظر آموزش‌هایی را برای کارکنانش در نظر بگیرد. اینجا به بهترین روش‌ها و مراحل آموزش کارکنان می‌پردازیم.

        طراحی سایت

        طراحی سایت‌های حرفه‌ای و رسپانسیو با رعایت قوانین کامل سئو
        بیشتر بدانید!

        داشتن سایت یک ضرورت برای موفقیت هر نوع کسب و کاری است. با این وجود، طراحی سایت همیشه برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ چالش‌برانگیز بوده است. امروزه، ابزارها و روش‌های بسیار مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها، استفاده از وردپرس است. طراحی سایت با وردپرس، چگونگی انجام آن و قیمت طراحی را مورد بررسی قرار دهید.

        ایمیل مارکتینگ

        مخاطبان‌تان را شگفت‌زده و فروش‌تان هر روز افزایش دهید!
        بیشتر بدانید!

        ایمیل مارکتینگ در سال‌های اخیر به یک اولویت برای کسب و کارها تبدیل شده است. انتخاب سرویس درست ایمیل مارکتینگ تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت کمپین بازاریابی دارد. اینجا ایمیل مارکتینگ و بهترین سرویس‌های آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

        بیایید شروع کنیم!

        آماده یک تغییر واقعی هستید؟ پس اجازه بدید با هم شروع کنیم!