خدمات ما

تجزیه و تحلیل مخاطبین

تجزیه و تحلیل مخاطبین کسب‌وکار به ما کمک می‌کند بازار هدف را به درستی بشناسیم و جایگاه یابی خوبی انجام دهیم. خدمات تجزیه و تحلیل مخاطبین را از ما دریافت کنید!

به عنوان یک برند، باید بتوانید به مخاطبین مناسب دسترسی پیدا کنید. تجزیه و تحلیل مخاطبین یکی از مراحل اصلی بازاریابی دیجیتال است که به شما نشان می‌دهد که مخاطبین شما چه کسانی هستند، چه کسانی جزئی از مخاطبین شما نیستند و چه کسانی مخاطبین مناسب برند شما هستند و می‌توانند به اثربخشی استراتژی‌هایتان کمک کنند.

تجزیه و تحلیل مخاطبین شامل تحقیق در مورد اطلاعات جمعیتی، زبان، موقعیت مکانی، تنظیمات ترجیحی، علایق و سایر معیارهای یک گروه است. سپس این اطلاعات تجزیه و تحلیل می‌شوندیک دید کلی از نوع از مخاطبین خدمات و محصولات بدست آید.

آنالیز مخاطبان چگونه انجام می‌شود؟

با داشتن تعریف آنالیز مخاطبان، باید بدانید که آنالیز مخاطبان باعث می‌شود بتوانید محصولات و یا خدمات خود را متناسب با نیازهای مخاطبانتان تغییر دهید. در صورتی که قبل از عرضه محصول یا خدمات مخاطبان خود را تحلیل نکنید، ممکن است کسب و کار شما با مشکل جدی مواجه شده و شکست بخورد.

برای جلوگیری از این اتفاق، باید مخاطبین خود را بشناسید، و بدانید از چه پلتفرمی برای جستجوی محصول یا خدمات مورد نیاز استفاده می‌کنند. با دانستن این موضوع، شما یک قدم از رقبای خود جلو‌تر خواهید بود.

این اطلاعات را با استفاده از روش‌های زیر می توانید بدست بیاورید:

  1. یافتن و تعیین مخاطبین هدف
  2. بررسی رفتار مخاطبین هنگام خرید
  3. ارتباط برقرار کردن با مشتری
  4. نظرسنجی‌های آنلاین برای مخاطبین
  5. طراحی پرسشنامه
  6. انجام بررسی‌های کیفی با استفاده از پیامک‌های بدون هزینه
  7. دسته‌بندی مخاطبین بر اساس رفتار و نتایج نظرسنجی‌ها و پرسشنامه‌ها
تجزیه و تحلیل مخاطبان پزشکی

تحلیل رقبا شامل چه مواردی است؟

تحلیل رقبا شامل بررسی و تحقیق در مورد نقاط ضعف و قوت و ارزیابی آنها و مقایسه رقبا با شرکت خود است.

این اطلاعات سپس باید برای بهبود عملکرد و پیشی گرفتن از رقبا استفاده شود.

تحلیل رقبا باید شامل موارد زیر باشد:

  • شناسایی رقبا
  •  کسب اطلاعات درمورد رقبا:
    چند درصد از مشتریانتان رقبایتان را می‌شناسند
    محصولات رقبایتان چقدر قیمت دارند
    نقاط قوت و ضعف محصولات و خدمات ان‌ها
    و…
  • ارزیابی استراتژی‌های ان‌ها
    نقاط ضعف و قوت آن‌ها را که به برند شما مربوط است، مشخص کنید
    رفتار آن‌ها پیش‌بینی کنید و تصمیمات خود را هوشمندانه بگیرید

      آنالیز مخاطبان اینستاگرام

      برای این که بدانید چگونه برند خود مقابل رقبایتان در اینستاگرام عرضه کنید، در ابتدا باید یک تجزیه و تحلیل مخاطبین و رقبا را انجام دهید.

      وقتی این کار را انجام می دهید، موارد زیر را بدست میاورید:

      • شکاف‌های موجود در بازار را می‌شناسید
      • شکاف های بازار را پر می‌کنید
      • خدمات و محصولات جدید می‌سازید
      • ترندهای جدید بازار را کشف می‌کنید
      • بازاریابی و فروشتان افزایش پیدا می‌کند

      برای این که بتواندی مخاطبینتان را در اینستاگرام تحلیل کنید، باید به موارد زیر توجه کنید:

      فالور: تعداد فالورها نشان می‌دهد که برند شما تا چه اندازه میان مخاطبین تثبیت شده است.

      پست‌ها: تعداد پست‌ها از عوامل مهم جذب مشتری جدید است.

      لایک‌ها: تعداد لایک‌ها صلاحیت هر پست را نشان می‌دهند.

      کامنت‌ها: کامنت‌ها در واقع پشتیبانی و فیدبکی هستند که از مخاطبین برای پست‌ها دریافت می‌کنید.

      تعامل: میزان تعامل هر پست، تعداد واکنش‌های مخاطبین را نشان می‌دهد.

      بعد از این که موارد بالا را در صفحات رقبا بررسی کرید، بر اساس اطلاعات بدست آمده، برای قدم‌های بعدی تصمیم بگیرید.

        با تکنیک‌های حرفه‌ای بازاریابی اینترنتی ما شما همیشه اولین و بهترین خواهید بود!

        طراحی برند و استراتژی کسب و کار

        طراحی برند و همچنین طراحی استراتژی کسب‌وکار که توسعه کسب‌وکارتان را در پی خواهد داشت!

        بیشتر بدانید!

        طراحی برند و استراتژی کسب‌وکار وضع قوانین و برنامه‌ریزی برای جزئیات برند شما است تا بتوان آن را فوق‌العاده خاص، متفاوت، به یاد ماندنی، قابل اعتماد، مورد اطمینان و در بین مشتریان مورد نظر بسیار محبوب کرد.

        شبکه‌های اجتماعی

        تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و همچنین تولید محتوای حرفه ای
        بیشتر بدانید!

        امروزه، شبکه‌ های اجتماعی در زندگی روزانه مردم نقش مهمی ایفا می‌کنند. شبکه‌ های اجتماعی در واقع سایت‌های اجتماعی هستند که کاربران برای به اشتراک‌گذاری محتوا از آنها استفاده می‌کنند. اینجا پرکاربردترین شبکه‌ های اجتماعی، مزایا و معایب استفاده از آنها و رشد کسب‌و‌کار با استفاده از شبکه‌های مجازی ارائه شده است.

        تجزیه و تحلیل مخاطبین

        آنالیز و تحلیل مخاطبین شما و بررسی رقبا برای تشخیص فرصت‌های بالقوه
        بیشتر بدانید!

        به عنوان یک برند، باید بتوانید به مخاطبین مناسب دسترسی پیدا کنید. تجزیه و تحلیل مخاطبین یکی از مراحل اصلی بازاریابی دیجیتال است که به شما نشان می‌دهد که مخاطبین شما چه کسانی هستند، چه کسانی جزئی از مخاطبین شما نیستند و چه کسانی مخاطبین مناسب برند شما هستند و می‌توانند به اثربخشی استراتژی‌هایتان کمک کنند.

        سئو

        از بین هزاران نتایج جستجو، وب سایت شما در صفحه اول خواهد بود.
        بیشتر بدانید!

        نکته مهم در زمینه ساخت وبسایت و تولید محتوا این است که هر چقدر رضایت کاربر از محتوای ارائه شده بیشتر باشد، احتمال بازگشت او به آن سایت نیز افزایش خواهد یافت. یکی از روش‌های افزایش دیده شدن در موتورهای جستجو از طریق سئو است. مفاهیم و خدمات بهینه‌سازی موتور جستجو را مورد بررسی قرار دهید.

        تبلیغات گسترده

        تبلیغات در سایت‌های پربازدید، پیج‌های اینستاگرام و کانال‌های تلگرام
        بیشتر بدانید!

        تبلیغات گسترده و موثر به مشتریان احتمالی می‌رسد و آنها را از محصولات یا خدمات شما آگاه می‌کند. در حالت ایده‌آل تبلیغات باید توجه افراد را به خود جلب کرده و آنها را ترغیب کند تا از محصول شما استفاده کنند. امروزه شبکه‌های اجتماعی نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند و استفاده از آنها برای جذب مخاطبان به موفقیت شما کمک فراوانی می‌کند.

        آموزش به پرسنل

        آموزش دیجیتال مارکتینگ و شیوه‌های بازاریابی مطب و پاسخگویی
        بیشتر بدانید!

        به مرور زمان در هر محیط کاری نیاز به تغییرات و بهبود عملکرد کارکنان احساس خواهد شد. آموزش به کارکنان در هر محیط کاری از جمله فروشگاه، سازمان، شرکت و … نیازمند یک متد یا روش مناسب برای آن محیط است. مدیریت هر کدام بایستی نسبت به تعداد افراد، نوع کار و بودجه مورد نظر آموزش‌هایی را برای کارکنانش در نظر بگیرد. اینجا به بهترین روش‌ها و مراحل آموزش کارکنان می‌پردازیم.

        طراحی سایت

        طراحی سایت‌های حرفه‌ای و رسپانسیو با رعایت قوانین کامل سئو
        بیشتر بدانید!

        داشتن سایت یک ضرورت برای موفقیت هر نوع کسب و کاری است. با این وجود، طراحی سایت همیشه برای صاحبان کسب و کارهای کوچک و بزرگ چالش‌برانگیز بوده است. امروزه، ابزارها و روش‌های بسیار مختلفی برای طراحی سایت وجود دارد. یکی از بهترین روش‌ها، استفاده از وردپرس است. طراحی سایت با وردپرس، چگونگی انجام آن و قیمت طراحی را مورد بررسی قرار دهید.

        ایمیل مارکتینگ

        مخاطبان‌تان را شگفت‌زده و فروش‌تان هر روز افزایش دهید!
        بیشتر بدانید!

        ایمیل مارکتینگ در سال‌های اخیر به یک اولویت برای کسب و کارها تبدیل شده است. انتخاب سرویس درست ایمیل مارکتینگ تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت کمپین بازاریابی دارد. اینجا ایمیل مارکتینگ و بهترین سرویس‌های آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

        بیایید شروع کنیم!

        آماده یک تغییر واقعی هستید؟ پس اجازه بدید با هم شروع کنیم!